betygen rullar in som de ska de går bra nu!

Gaaahh glad jag är, fått reda på att jag är nära på vg nu i minst 4 ämnen som jag fått höra, känns förjäkla gött! på fredag ska jag och sofie praoa på RL såg att man kan gå inriktning  bar och drycker kan det bli bättre!? de är ju de jag vill bli!!! :D
Nu ska jag gå mot träningshallen och skaka bort lite fett, bara 3 gånger kvar nu! :´( sen är de fem veckors uppehåll, de är ju under julen man måste träna för de är ju då man äter mest :( men ska nog ha något nyårslöfte med att minska ner på feta och socker saker och träna mer, för jag ska ha skit fin kropp i sommar har jag bestämt och fortsätter jag som nu kanske jag lyckas tills dess, ska evuntuellt fixa så jag går nån dans i ljusdal nästa termin så det blir zumba en dag och en annan dans en annan, sen fri träning en dag, blir toppen de!
och mina drömmar om att göra en frän lady gaga outfitt har redan krossats, dom har inge tyll på skolanm, och bara vitt i ljusdal. Skiiitt!! blir ju ingen riktig gaga om jag inte har knäppa kläder ju :( men lars får väöll ut och jaga så jag får mig en köttklänning :)


Kommentarer
Emelie

HAHAHA, de skulle ju va fint om du kom dit i kött klänning :P

Men grattis till alla VGn ! :D

Känns som att de mesta går som det ska? :) <3

2011-11-28 @ 19:48:34
URL: http://emeliiieboren.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0