valborg

Valborg vart väll si så där, fredan var myyycckkeee mer kungligare!!! de är ju helt sjukt hur jävla mkt ungdomar de är som dricker?!! :O själv drack man 6 st energie drycker, aldrig mer ska jag göra om de, först spiiiid, sen deppig och typ grinar, sen trött, sen när man väl lägger sig så känns det som man ska dö för hjärtat dunkar i 180 slag  och då ligger man och funderar på att ringa massa folk uttefall man skulle dö XD men efter en timmes hjärt dunk somna jag till slut.

Men vart väll ganska kul ändå, alltid trevligt att träffa nytt folk och gammalt fölk, träffa min gudfars tjejs dotter, väldigt trevlig! :) och den där jävla hemsidan jag fick min dräckt av, dom ska ha ett jävla stort tack för att jag fick min dräckt i fredags!! annars hade jag frysit ihjäl, har tillbringat mina 2 kvällar i sveg men den på<33 så varm och skön!

nu ska jag snart gå på konfa, och har så klart dräckten på mig, men de är redan gräs fläck på den :( och i röven har jag också tack för den johanna! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0