Helgen var bra! :D

Helgen har varit jätte bra! i fredags var jag på kåken och då spelade vi brännboll, vårat lag förlorade xD sen sjöng jag lips! alltid kul de. Sen på lördag morgon åkte vi till rättvik, först var de lite folk och de gick att gå där, men Danne var så envis och sa att vi går egenom hela marknaden och sen köper vi saker. Joo visst när vi gått hela marknaden och skulle köpa de vi ville va de ju folk överallt och gick knappt att gå. Men vart iaf några km man gick iaf, satt inte under 6 timmar elr åkte karusell en gång men de gills inte XD

Sen var det några indianer som dansa, och en gammling från pupliken gick upp och dansa man trodde hon var hög elr nå XD måste lägga upp videon om de går :)

Sen åkte vi till Angelicas svärföräldrar och firade angelicias födelsedag med grillat! mycket trevligt och en väldigt rolig film var de på tv! måste se den igen XD

Känner mig så positiv!!! så hoppas de håller hela veckan så jag kan träna, nu har de tagit bort allt grus på vägarna så nu blir de rullåkning :) sen kan jag inte fatta bara 4 veckor till sommarlov!!! :D och det är så mkt som händer nu på slutet så finns inget negativt alls ! och i helgen kanske  min Lina komma! :D<33


Mina gulliga flickor :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0