gym/plugg

Nu har jag vart på gymmet, snacka om att det känns skönt nu efter!! men känns fortfarande inte som att jag tränat bort allt skit sen i helgen :( usch ångest!! men men man ska unna sig nå gott ibland också, fast rädd att de blir mkt i helgen också. Mycke god kina mat från Sylvia säkert, sen när vi handlar på lördag blire nog skräp mat :( usch skärpning My!

nu ska jag plugga no! :´( buhuhu

min bok som jag läser går inte att sluta läsa!! har läst en halv bok som är 370 sidor på 1 vecka!!! :O och ni som känner mig vet hur jag är när de gäller böcker, men den där bokfattarrinnan är en gud på att gö så att jag fastnar i böcker :O tack till hon iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0