antagen till sommardansskolan! :D

Jag kan inte fatta! jag vart antagen till bugglägret i sommar, fy fan vad glad jag är!!! gud vad kul det kommer bli lära känna en massa nytt folk! :D och lära mig bugga riktigt fy fan vad kul! min sommar kommer börja kanon! (y)

fast de negativa är nu att jag inte kan handla lika mkt i helgen, men va fan har ju redan kläder :) åhh så otroligt glad! sen hade vi musik prov idag alla fick typ ig förutom en, så jag var inte ensam iaf, men jävlar vad svårt de va :O 2 poäng från g men men inte hela världen

sen hade vi no prov och där tror jag faktiskt att jag knep åt mig iaf vg på både synen och ögat känns bra! sen har vi so prov i morgon, bara att plugga nu! :D klarat vg på dom andra så nu blir de vg på de här hoppas jag!

Fick veta vad mitt slut betyg i sv de här året kommer bli, och är faktiskt nöjd med ett vg, hade mvg i höstas, men sänkte mig till G nu, men jag hade förbättrat mig i nått tro jag de va så höjde mig till vg :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0