biiildbooooomb!

Bara för att man har börjat med ett inlägg kan man inte sluta ;) nä men det andra skulle blivit så långt annars och jag är faktiskt skyldig att skriva mycket nu eftersom jag inte gjort de nu på länge :P

Nä men i morgon ska jag åka till Färila eller Ed för kommer väll inte vara i Färila så värst mycket, men i morgon blir det en massa choklad för min del iaf ;) sen ska jag försöka ta mig till Färila på lördag och träna på cross trainern om det inte blir att åka slalom med lill Marcus. På kvällen kanske det blir "dubbel dejt" Ferm och Danne ville att vi skulle gå på kina Ferms tjej, han, jag och Danne :) det lät trevligt så vi får se :) tar med mig ett sällskapsspel också så kanske man kan spela lite, det är alltid kul :) sen har jag konfa på söndag gud vad jag längtar till lägret!!! helt sjukt!

men nu ska jag sluta skriva, får se om det går snabbt att ladda upp bilder isf kommer de nån:)





grandprix, längtar!


Men gud vad moster saknar sin lilla pirat!
saknar
vill till falkenberg<3
<3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0