tjooo

Det vart massor med choklad i helgen! mums! men nu ska man vänta på dom äckliga finnarna som brukar komma efter en massa choklad för min del :/  På lördag vart det en slalom dag i det fina vädret, gud vad fint det har varit, vi åkte från halv tio till klockan fyra det är 7 och en halv timme det! så jag har ganska mycket träningsverk i hela kroppen idag :( nackdel med att träna :P nä men idag gjorde jag eng-prov kunde väll ganska mycket faktiskt va lite på usa fakta jag inte kunde, men hoppas på G!

Ska vara med Amanda sen också så måste göra allt som jag gör på datan nu innan maten så jag inte fastnar med datorn allt förlänge, så sticker till den muppen efter maten och leker med barbies :)


heeej dåå




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0