tjenaaa hej

Oj förlåt! nu va de ett tag sen :P men har inte haft någon lust att skriva alls :P

men jag fick iaf lov i torsdags och då tittade jag på en musikteater mellanstadiet hade gjort i fäla de va ganska bra :)
sen på fredan åkte jag och marcus slalom med lillmarcus och några andra, as kul!

på lördag gick jag och danne på trassel (underbar film!) och efter de åt vi på kina, jätte mysigt!

sen har jag packat ved tjänade lite pengar :) sen har jag badat och inte gjort så mycket mer :P

åkte hem igår från fäla, jag och mamma satt i hop min smink byro :) sen gick jag på spinning.


Nu vill jag att Amanda ska hem från sveg så vi kan hitta på nå :) saknat dej! får se om jag tränar senare känns som jag äter alldeles för mycket onyttigt nu :( men va fan de är gött! bara man inte glömmer att träna får de ju bra :) nu ska jag nog gå över isen med Charlie :)

puuuss

haha så här tråkigt har man på gårn i hogdal :P


Kommentarer
danne

tack för helgen älskling älskar dej:)<3

2011-03-09 @ 19:02:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0