tillbaka!

Tyckte de va dags att lägga upp ett inlägg nu, har ingen lust längre till bloggen, får se kanske tar en paus från den. Men veckorna bara går och går! lovet vart de massa skoter och vara med Amanda en massa<3 vi va barnvakt och kolla på skotertävling och en massa mer. Skolveckan har gått super snabbt! under helgen blir det pluggning på engelska! måste verkligen få G iaf, hoppas. Sen efter engelska provet blir det en massa plugg på SO har bara fått Vg på Geografi villket man inte tror för jag hatar de! men de va faktiskt kul de "projektet" vi gjorde :) så nu hoppas jag på ett vg-mvg på det här provet, men de är ju så mycket :( ja och svenskan hur jag skriver måste jag bara försöka bättra! inge mer slarv, ska till och med försöka med det här i bloggen som ni kanske ser :P

men jag skriver de när det ska stå det, men de har jag blivit lite bättre på som ni ser.
sen när man ska skriva berättade skriver jag berätta, jag skriver så som man pratar och det blir ju så lätt att det händer men nu ska jag skärpa mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0