konfa,student,bugg mmm

Var ett tag sen jag skrev, sorry. Men jag har haft fullt upp med student,syskon,konfermation och plus att jag inte haft någon data. Men jag har haft en underbar helg!! bara vart med familjen! och det är bland det härligaste man kan gö, hoppas alla kan komma på båtracet också för saknar alla redan :(

och konfermations presenterna vart jag jätte nöjd med! 3000 kr, 2 halsband  + armband och en kamera, och min gick ju sönder så de va as bra! vill hem till den nu!

mamma åkte med jennys flytt lass till boxholm igår så jag bor hos Daniel nu, för jag ska på hans skolavslutning i morgon sen ska jag fixa han till balen ikväll :) sen i morgon åker jag hem till hogdal och då ska jag börja packa till lägret, kommer bli så jäkla mkt att ta med ooch jag åker buss själv, hur ska jag orka bära allt? :O

men är sjukt nervös och förväntansfull, ska bli så kul och spännande. Känner ingen där och har aldrig varit i Myrviken så allt blir nytt för mig.

Har ju färgat håret nu, vart 3 färgat med blont rosa och svart, nu ska Gittan få hjälpa mig att tvätta håret få se hur de kmr bli för måste fördela alla 3 lager -.- det är nackdelen med att ha olika färger att det färgas av :( sen på bugglägret kommer jag få gå och lukta apa om ingen vill hjälpa mig tvätta xD för vi kmr dansa från morgon till kväll och jag som bara blir svettig på en lektion muuumms vad mysigt de kmr bli ;)

nu fick jag en bild av Felicia att hon är på new yorker min älsklings affär :( fast jag SKA till malin i sommar och då ska vi åka till göteborg och shoppa upp mina konfa pengar! :D



Kommentarer
Emelie

Ska du till Göteborg?? :D

2011-06-14 @ 15:29:04
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0