dan före

åhhh nu är vi här igen, de här när de ska hända nå kul. Typ när det är julafton brukar det ju vara så att man inte har något att göra på kvällen innan så man bara väntar och väntar precis så känns det nu, jag bara väntar och väntar tills klockan ska bli så mkt så man kan somna och sen är det torsdag! vill inte packa klart allt nu heller för då kmr jag inte ha nå att göra i morgon xD haha gud vad ni tkr det här är tråkigt att läsa, heller hur? men sluta läs då :P

nä men håller med om att det är jävligt mkt tjat om lägret men jag har så höga förväntningar och som jag lägntat och väntat! ville ju vara med förra året men hitta ingen partner och visste inte att man kunde anmäla sig själv. 

Men det här är nog sista inlägget innan jag åker iaf :P hade bara så tråkigt och inget att göra precis vad inlägget handlar om, känns verkligen som jul för då har man massa förväntningar av villka presenter man får, och det här ska bli så kul för att lära känna så många nya! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0