Bugg jag älskar det!

Igår var jag på härdals yran, va egentligen inte mening att jag skulle dit men jag och Jonna åkte. Tror fan det har vart det roligaste jag gjort på lovet. Ett disco de är ös på och man kan dansa med vem som helst, sen var de grym bugg musik, visserligen fanns det inte många som kunde nya buggen. Men fanns en som jag dansa över 7 låtar på raken i snabb buggg, så ont i fötterna har jag idag iaf!

Och ikväll ska jag på Lazze Stefans men det är bara och bita ihop, för har ju tid att vila fossingarna senare ;) nu har jag packat dans skorna så nu väntar jag på att mamma kmr och hoppas på att det blir en bra kväll!!

mina sista veckor på lovet kommer spenderas i falkenberg i 10 dagar, lovley<33




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0