vanligt inlägg

Va ju bara slarvfel som jag sa -.- åhh blir så arg på mig själv! aja bara ficka ihop 5 poäng på B-delen då så man får G hoppas den är lätt! :) Snart är vi klar med manuset också skönt :)

har inte varit på gymmet nånting i veckan :O men åkte ju skridskor i måndags och simma i går så då kan jag gå på gymmet idag och på lördag :) låter bra de, hoppas Daniel får komma ikväll, saknar han så mycket!!<33

ska nu se Eva och Adam hann bara med 4 avsnitt igår men de är sjukt bra! :) och i morgon och Fredde är på skolan ska han coh Emilia få testa kompa mig med elgitarr och bas till "kär var de sista som jag ville bli"  för de låter konstigt med piano till den, och om de blir bra hoppas jag att dom spelar upp den med mig på grand prix :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0