panda

Hann klart med matten idag, sköönt! bara att träna nu till provet :) sen är de den där röda fitt kursen också! men sen är algebran äntligen över för i år iaf! hatar de!

såg klart på william shakspere in love idag gud så bra den va :´)

Åkte skridskor idag på gympan och vi hade Anders och han sa inte vad vi skulle göra så då knäppte jag och Amanda kort vi ;) kommer sen

Jag va iaf med Amanda idag vi titta på en film och tjocka oss, fyyyy My!!! gymmet fick man tydligen inte gå på för de va stängt pågrund av värmen :( vill ju träna ja!

men då tog jag en liten omväg när jag gick hem från Amanda :) för att få bort all choklad i min mage, och medans prata jag med Lina gud vad jag saknar den tokfia!! :(<3 men på lördag kommer du och hälsar på och då ska vi busa :h<3

mina rosa söta snören och benvärmare :h och den söta mössan Lina gjorde till mej för cirka ett år sen :´)


nu gick de segt igen -.- har många mer bilder men lägger inte upp alla för de orkar jag inte :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0