Julklappar

Fick av Daniel allt förutom de vita linnet de fick jag av Svärmor och resten :)



Fick av mamma för nån dag sen, sen julklapp :D
den också :)
Fick ac Jenny :)
Blandade saker av olika, Dust it fick av Amanda, Sunsilk Hårinpackning fick av Felicia, Nagelacket och ögonskuggan star gazer, ldb dusch kräm och handkräm, shampo balsam, halsband och Shrek av mamma fick mycke mer också men fick inte plats på kort :P Nagellacket dom långa av Angelica, Sunslilk hår sprayen som luktar gudomligt gott fick jag av Birgitta.

Jag fick bara små saker med de är jag nöjd med :) fick hörlurar i sen julklapp också sen nå muggar och sen kommer jag inte på nå mer :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0