Till min Daniel<3

Som  många kanske inte visste så gjorde jag slut med Daniel på lovet, kände mig väldigt osäker, men vi fortsatte att vara med varann under veckan och sen när vi va i hudik kände jag att de är meningen att de ska va vi lixom, de kändes så konstigt att inte kunna gå och pussa och hålla om han på de sättet vi gjort, så jag tänkte har jag gjort ett misstag? jag gedde han en ny chans efer 3 dar typ, och jag kan säga de jag ångrar mig inte! känns som jag är nykär igen<3 jag är så glad att jag har dig älskling, så skönt att veta att du verkligen älskar mej!<3 och dom här 3 kvällarna som vart har nog varit som bästa kvällarna med dig nånsin låg ända till klockan 4 och bara pratade, hade en massa konstiga diskutioner, men gud så skönt de är att ha dej, kan prata om vad som hällst och du bara lyssnar, känns så himla skönt<3

Älskar dej så himla mycket och kommer alltid göra!<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0