Svar till Emelie, MM

Hahaha Emelie gud vad dåligt minne du har! XD Lars bodde i 1:an så du sov nog inte hos oss :P och Din pappa hade inte corvetten då tro jag för jag har aldrig åkt den :P och vi va och badade på badet :P

Har vart på gymmet också, 20 min på cross trainer och skulle köra 5km run tro jag de heter på rullbandet går typ mest uppför jo men visst efter cross trainen va jag så trätt så klara 7 min bara XD

nu klockan 20.00 på 5:an är de föräldrafritt tro jag de hette typ 10 åriga barn som bor i nå jävla hus, dom röker och allt XD kul och se vad de är iaf, och till de ska jag ta hårdbrömacka med messmör och gurka ni skulle bara veta hur jävla gott de är! :D'


Inte räknat nån matte idag, men i morgon tro jag skippar träningen, jobbar matte tittar på film sminka mig lite med mina nya ögonskuggor:)



Kommentarer
Emelie

Aha (a)

men jag har aldrig sagt att mitt minne va bra ;)

ps. har tagit bort min blogg nu så du vet.

2011-01-13 @ 20:09:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0