skoldagen

Värsta chill dagen de va idag! slöjd gjorde ingenting bara kolla på mönster och tyger sen börja jag virka en mössa men kom inge långt för jag gjorde fel, sen va de eat och har börjat med So: arbeter "jordenruntresan" och trodde de skulle vara svårare men de va inte de fast månte komma på lite mer att skriva om L.A skriv en massa förslag vett ja :P sen har jag börjat med London nu och mamma kom med ett förlag, big ben de tänkte jag inte på att den va i London XD

Men Amanda följde mig hem och vi sjöng lite Lips haha " im to sexy for blalal" kommer inte på vad deden heter men ni vet nog :P haha sjukt dålig låt men rolig att dansa och flamsa till :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0