skola i morgon! jipppppiii!!<3

Som ni ser så vart de många dagar på rad :P men ligger ju efter sen i helgen :P men nu är man hemma, ch daaamm vad jag saknat mitt rum! åkte ju direkt när jag just hade fått till de :P men är en tv och en tv bänk där som inte är min som jag hoppas mamma tar bort snart :P

men de är hur mysiht som helst och jag ska snart sova i den hårda sängen, de är ju skola i morgon :( och de är bad men jag slipper :D så jag ska säga att jag vill dansa i stället för är så sjukt sugen så ska dansa mig jätte svettig :P och i veckan är Angelica i hogdal så vi ska väll på gymmet och träna, har ätit så mycket onytigt i helgen men inge godis! så duktig är jag ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0