Miss you :(

Åhh vad jag saknar dej älskling! :( ska pussa hela dig och krama dig som bara denn i morgon!  du är sjukt saknad puss gurkan min :)<3 hihi i morgon blir man nog hämtad av skoter istället för traktor ;) åker buss dit :/ men nu måste jag i sängs för att komma upp i morgon, jag va jätte pigg på alla mina 3 alarm i morse men tänkte kan vila ögonen lite och efter de sista drömde jag att mamma dog när hon körde motorcykel i parkerings huset i Arjeplog, ibland har man allt knepiga drömmar men iaf när hon dog så vakna jag upp halv åtta XD

Men längtar tills i helgen så jag snart spricker! Får träffa saknade älskling, får träffa saknade syster och syster son, ska kanske åka slalom och ha de almänt gött bara! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0