helgen!

nu har man äntligen bytt rum :D vart hur fint och mysigt som helst, men är i Färila nu och saknar mitt rum :P men jag och Danne hade de jätte mysigt igår, han hade tänd ljus och städat lite sen åt bvi gurka och dipp och jordnöttsringar och julmust :) duktig jag är som inte äter nå godis :)


på lördag nästa vecka kommer Malin och Theo hem1 :D dom har vart i falkenberg i 2 månader nu :( theo kunde knappt gå när han åkte och nu kan han springa! :D gud så kul de ska bli :)


nu ska jag,Danne,Jenny,Mamma, Pappalars,Angelica och Marcus snart på revyn och kolla på svärmor :D


juste åkte slalom igår också, tro fan de va den roligaste gången i järvsö :) va där med Angelica,Marcus och Jon :) toppen väder va de och hittade så jäkla roliga vägar! :D nä de måste göras om! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0