hååår

Så sjukt nice dag idag! :D  ma första lektion och då träna jag till provet, sen va de svenska, sen musik och vi kollade på gammla videos, snacka om att man skämdes xD hahah men tycker bara de är kul och se när man va liten alltid ett gott skratt :)


sen på lunchen tittade vi brudar i 8:an på romeo+julia för nu ska vi skriva manus och då kollar vi på filmen samtidigt så man får bra idéer :) gud vad kul de är! :D

sen fick vi sluta en halvtimme tidigare bara för att vi är så bäst! :D
Direkt när jag kom hem så börja jag och Malin prata och färgning, och hon hade färg uppe så nu har hon färgat utväxten, köpte mer färg så ska ta de sista, sen nån gång ska jag färga svart underhår också, coh jag ska få låna hårfärlängning av syrran, snäll hon<3

så kommer de bli :) men vi har ju de förbaskade badet! så kan varken färga svart underhår eller sätta i hårförlängning innan de rä slut och då är de vecka 9 -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0