Dagens Fräckisar

- Mamma, får jag säga mus?
- Nej det får du inte?
- I så fall flyger det omkring en stor jävla fladderfitta i hallen!

Erik hade det lite besvärligt ibland, eftersom han stammade.
En kväll följde han sin tjej Alice hem. De kom så långt att de hamnade i sängen och Alice drog Erik över sig.
- Ja... jag... har inget... gu... gu... gummi!
- Det gör inget, sa Alice. Säg till när det är dags för dig så knuffar jag bort dig.
Så körde de igång.
När Erik kände att det var på gång sa han:
- N... n... n... n... nn... n... nyss!

En dag frågade lille Pelle sin pappa vad som skulle hända om han åt för mycket choklad.
Pappan svarade:
- Du blir lite stor om magen!
Samma dag var Pelle ute i stan med sin mamma och såg en gravid kvinna och sa belåtet till henne:
- Jag vet vad du har gjort och det e gött det!

En blondin var på ett gym och iakttog en bodybuilder som tränade.
- BOOM!!! sa bodybuildern, och slet av sig tröjan!
- Vad är det där? frågade blondinen.
- DET ÄR 70 KG DYNAMIT, BABY!!!
- BOOM!!! sa bodybuildern igen, och slet av sig sina byxor!...
- Vad är det där på dina ben? frågade blondinen.
- DET ÄR 70 KG DYNAMIT, BABY!!! BOOM!!! sa bodybuildern åter igen, och slet av sig sina kalsonger!
Då gav blondinen ifrån sig ett skri och sprang i panik ut ur gymmet. Bodybuildern sprang ikapp henne och frågade varför hon sprungit sin väg.
- Jag ville inte vara i närheten av all den där dynamiten när jag såg att stubinen var så kort!!!




Får räcka med 4 stycken idag :P Amanda påminde mig igår att jag aldrig la upp nå fräckisar ju xD


Kommentarer
Emelie

Hhaha.

Dom va ju bra xD

2011-01-23 @ 16:15:55
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0