dagen

Idag gick jag på skolan, och kände mig helt jävla crazy XD men de va en lättsam dag bara att man vart lite smått irreterad på svenskan känner att jag är sån som tar mycket anvsvar för de som ska göras och de kan leda till att man bestämer för mycket, så ni får säga till Amanda,Felica eller Elin om jag blir för jobbig men känner själv att jag kan va ganska bra på ideér och vara "ledare", men kan bli jobbigt om man inte är överens om vem som är ledare.

Men iaf efter skolan hjälpte jag Amanda i stallet som alla andra dagar, och jag måste sluta va med Amanda iaf gå förbi ica med hon, vi går jämt dit och köper godis finns ju fan inge annat där! inge nyttiga saker :P men sen kollade vi på The girl next door ( den med misshandel, inte den med porrstjärnan) igen, och Amanda börja gråta, gullig hon :P

sen gick jag sällskap med henne hem, fast jag gick till macken, hittade typ 6-9 filmer jag ville köpa och snäll som mamma är fick jag köpa 3 tills i helgen då jag och Daniel firar 11 månader :)  och resten får jag kanske i födelsedags present ;) fick ju 10 filmer förra året :P

har tränat lite till no-provet på torsdag, kanske klarar de om jag tränar :)

nä nu ska jag inte skriva mer, hörs hej :P

Klaga inte, jag ä född som mongo




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0