Dag 21 – När jag blir stor

Jadu ingen aning! xD

När jag blir stor ska jag bli delifinskötare på ett stort akvarium om man säger då? men nått känt ställe där man har delifin uppvisningar typ. Sen ska jag flytta till L.A och gå på mamorstjärnorna, och träffa många kändisar, ska ha ett vackert hus och en vacker man som är rik. På sidan av ska jag vara foto modell ni minns i mina drömmar jag skrev jag ville bli en modell som knäpper konstiga kort ;) sen vill jag blir en fotograf som också knäpper konstiga kort :P

Men först ska jag gå ut skolan med toppenbetyg, vilket aldrig kommer hända :P

men jag har faktiskt aldrig tänkt på vad jag ska gö när jag blir stor, de får vi se med tiden :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0