Dag 15 – Mitt favoritminne

Åhh har ju så många! kan kortfatta dom så får ni kommentera om de är nå ni vill jag ska skriva mer om :)

  • Året 2009, första riktiga pojkvän typ, björnfesten, härdalsyran, Höstrocken, Jag va med Lina coh Johanna värsta grymma tiden! och massa mer de året minns iaf att de va värsta kung året! :D
  • Första gången jag träffade Daniel och alla 11 månader med han<3
  • Jämt när man va med Amanda förr i tin då man sov hos hon på lördan och typ åkte på bowling,bad,bodaborg eller nå på söndan så jäkla kul! och alla gånger i högen med Amanda,Jonna och Jenny :´)<3
  • Nä jag fick en glasbit i foten, inget roligt minne men jag minns de ;)
  • Första gången jag träffade Emelie<3

Kommer inte på så mycket mer men de minns ju naturligtvis mer som jag inte kommer på :)


Kommentarer
Emelie

NAw, första gången du träffade mig :')

Jag kommer ihåg att jag kom till dej med pappa och sov över den natten, men kommer jag typ inte ihåg(säkert lite suddigt ;)) och jo, jag tror vi åkte corvetten(eller va den heter) då också :p

2011-01-12 @ 17:02:54
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0