Dag 11 – Mina syskon

Jag har 6 hela syskon, en som bara är på pappas men jag säger att hon är ett hel för de känns som de :) vet inte vad jag ska berätta om dom men kan ta dom i ålders ordning och skriva vad dom heter och ålder :P

Men den älsta heter Marianne och är 29 år hon bor i härdal och har ett barn  som är 2-3 vet inte riktigt,

Angelica är 23 år och bor i Boxholm, men är för tillfället i Färila hos sin pojkvän i Färila :) hoppas hon flyttar dit :) jobbigt att alla bor så långt bort :( boxholm ligger med mjölby om ni vet vart de är 80 mil här ifrån :(

Malin är 22 år hon är nu i Falkenberg och jobbar, men hon bor hemma men ska flytta dit igen kanske, vilket är så tråkigt alla syskon bor så långt borta, och Falkenberg är typ 100 mil här ifrån de är 3 mil från ullared, så de är ganska långt :/ Men Malin har ett barn som heter Theo och fyller 2 år i sommar, Malin är grym på hår!! har alltid haft hon eller Monica som frisör aldrig gått till en riktigt, varför göra de när man har en begåvad syster :)

Michael är 21 år och bor i boxholm, han är nog den roligaste av alla syskon haha alltid lika störd, ni som känner han vet nog hur knäpp han kan va :P

Jenny är 18 år och bor i Färila men ska väll flytta till boxholm hon med, Jenny har jag många minnen med, de är ju bara hon som jag lekt med dockor och sånt, dom andra syrrorna har ju vart för gammal för de, så Jenny fick leka med mig, och minns att jag jämt ville va med dig och dina kompisar :P

Marcus är 13 år mins av dom alla, och dej har man bra och dåliga minnen av, trots att du är en jävligt dryg lille bror så må jag säga att jag kan ha kul med dig ibland, men är dej man blir mest irreterad på men de är väll för att de är dej jag bott med längst :P


Ja de vart ganska långt men de va alla mina syskon, mina syskon är så knäppa allahopa, älskar er så jäkla mycket men de är tråkigt att ni bor så långt bort men då blir de ju roligare när man kommer ner till er :) men skulle aldrig vilja byta ut mina syskon! dom är dom bästa! och jag fattar inte dom som är 2 syskon eller vad man säger jag tycker de verkar jätte ensmamt, men jag är ju van med 6 syskon runt mig och nu känns de så konstigt, de är alltid tyst i huset, inte som förr när man vecktes av evanesens av angelica som skulle med halv åtta bussen och höra alla springa upp och ner för trappan, kan säga att de är nått jag saknar väldigt mycket :/ men tiden går ju och man blir äldre och flyttar :( men älskar er alla mina syskon!<333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0