Dag 06 – Min bästa vän

Min bästa vän, de är helt klart Amanda jag behöver inte ens fundera på vem de är hon är självklart min bästa vän :) Sen jag flytta hit när jag va 4 år har vi umgåtts men kan inte säga att vi vart dom bästa vännerna jämt jag är väldigt avis av mig eller va, eller är väll lute nu också men va extremt mycket närjag va liten, så när Amanda va med Felicia så vart jag skit sur och vi bråkade jätte länge lite då och då men emellan åt fan vad kul vi hade! hihi vi har vart som syskon kan man säga eller vi är fortfarande :) du ställer jämt upp för mig,och när man är med dig finns det ingen tråkig stund! du kan komma med nå jävla cp ryck som får en att skratta, och förlåt för alla gånger jag rivit ner kylskåpet :P men du kommer alltid vara en del i mitt hjärta älskar dej tok fia!!




love u<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0