Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig

1. Jag slutade att leka med Barbie, små leksaker några dagar innan jag fyllde 13, de va de bästa jag visste att leka med de! jag kunde säga nej till en kompis om dom ville leka med mig bara för att jag ville vara hemma och leka. Och jag har aldrig varit så här att jag vill leka med nån annan för då får man jämt dom sämsta sakerna, som när jag lekte med syrran hon tog jämt den snyggaste tjejen och killen när vi lekte med Barbies. Och när jag tog hem kompisar så skämdes jag för jag glömde nästan jämt bort att plocka bort de jag lekt med :P

2. Min första kyss va när jag va 9 år. Och jag skämde ut mig för en snygg kille när jag va 10 han fråga om jag va singel och jag bah neeeeeeeej!!!  svara jag skit argt! och då trodde jag han mena nå  elakt eller nå, men sen fråga jag Kim va de va och då ångra jag mig, jag satt en hel dag och kolla när han spela fotboll för att vänta tills han satt sig på bänken så jag kunde förklara att jag inte visste vad de va, men vågade aldrig :(

3. Jag tycker själv att jag är mogen, jag tar ansvar för mig själv, jag ser till att försöka göra så gott jag kan i skolan för att kunna komma in på gymnasium, jag va en riktigt buse i skolan förut sa emot lärare och när jag inte tyckte nått va kul så gjorde jag inte de, saknar de faktiskt men nu går man ju på högstadiet och de gäller att skaffa dom betygen man vill så man kommer in på de man vill så jag har skärpt mig rejält men saknar faktiskt den busiga jag :h


kommer inte på nått mer nu men om jag kommer på nått så skriver jag de sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0