bajs

Snart klar med so:n en vecka före ;)  men matten idag gick ju skit! asså att de kan finnas sånna irreterande folk! så sjukt jävla le att höra kommentarer hit och dit och lägga sig i andras liv hela tin! man har fått skavår i öronen efter 9 år med dig! eller mer gick ju 2 år dagis också tro redan innan vi börja skolan att man vart le, men man får ingen arbetsro och sen kan du säga saker som man tar åt sig coh sitter och tänker på hela tin, så sjukt le! de är så jävla nära att jag snart fixar så jag får börja i Fäla till hösten, men är ju så jävla rädd med betygen eftersom de är 9:an och då kanske jag sänker dom där :/ men vill byta!

Sen testa vi låten "kär var de sista jag ville bli" med Emilia på bas och Fredrik på elgitarr vart suveränt! skit bra gick de :) hoppas bara dom vill vara med i grand prix nu :)


nu ska jag ladda ner lite musik på mp3:n tills i helgen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0