söndag :)

Igår kväll lifta man med Lars till ed, hade inget å gö så tänkte överaska Danne :) lite kul va de för jag sprang förbi rummet där han,tobbe och marcus lana i och Tobbe trodde de va en av hundarna som sprang förbi XD hahaha lite kul va de ju :) och älsklingen blev glad<3 fick klippa danne idag om jag lova sluta tjata om att han ska va med på bugglägret, och de gjorde jag men bra vart de fan inte! jag är nog inte gjord för att bli frisör xD fick en rak lugg eller sne vart den nog :P men Gittan raka av han håret så han inte skulle bli mobbad :P kommer sakna dina lockar men snart kommer dom tillbaka :)<33

sen så åkte vi till breasen och grilla korv, gittan,danne,matilda,tobbe,marcus och hundarna de va mysigt för de va så fint väder! :D



fanmor<3
matilda :)
när vi firade 11 månader <33


nu orka jag inge mer :P men resten finns på fejjan :)


nu blir de solsidan snart! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0