prutt

Har inte haft nån lust alls att blogga i veckan men nu har jag så förjävla tråkigt så skriver väll ett litet inlägg då :)

Igår gick jag hem efter matten va så jäkla förkyld och när jag kom hem städade jag mitt rum :) de behövdes! och sen så fyller jag ju år på söndag och daniel kommer i morgon så de va lägligt att städa :) jag och Daniel firar ju 1 års dan på lördag och då tänkte vi åka till östersund men får se om jag mår bättre.

Matten är urenkel nu! så tänkte jobba tills de blir svårt sen ska jag väll kanske gö lite so om jag orkar, sen är jag på sista säsongen som jag har nu av vänner :( men finns ju 5 säsonger till så ska försöka få tag på dom :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0