my boring life

Hjälpte Amanda med att ta in hästarna idag, sen gick vi hem till mej och åt kinder maxi och kolla på easy A som var jävligt bra faktiskt! tänk hur rykten kan sprida sig, men sen kolla vi lite på vänner sen stack hon på bio och jag gick ut med Charlie, mer än de har jag inte gjort suttit vid datan bara, har nu gjort klart eng-läxan om att beskriva en svensk skola på engelska. Nu längtar jag som satan till helgen!! saknar älsklingen jätte mycket och vi ska äta på kina igen, de ska vi göra varenda helg har vi bestämt för de är hur mysigt som helst :) och sen ska jag och syrran åka slalom vet inte om lille bror ska men men de ser vi då sen kanske mackeron ska med också :)

har saknat järvsö backarna! speciellt skogen XD nä nu blir de nog vänner för min del! är nu på säsong 3 :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0