Min födelsedag idag! :D

Idag fyller jag 15 år!!! :D har haft en riktigt toppen helg!! i fredags va man på gårn och va med folk, målade mig till jokern ni får se bild sen ;) och vi tittade på nån haj film som va as dålig så vi satt och kommenterade den hela tin sjukt kul! sen vart de inge östersund på lördan för bussen gick hem så tidigt, så vi åkte skoter med Amanda,jonna,victor,jon,sebbe och älsk<3 så sjukt kul! senpå kvällen gjorde jag en fin middag,  och sen hade vi mini spa jätte mysigt :)


men nu ska jag börja fixa mig lite, kommer ju några som ska äta tårta sen, kuligt! :)



Kommentarer
Emelie

Grattis!! =)

2011-02-27 @ 12:04:28
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0