I HELGEN HAR JAG

Badat med kåken villket sög ! sen på lördag va de bara chilldag med älsklingen skulle åkt slalom i de fina vädret men allt blev bara fel så de vart inge... sen på söndag åkte jag och Marcus slalom och jäklar va kul de va! elle först va de inte så kul men sen hitta vi på raandoooms som va jätte spiiidiga iaf Jocke haha så vi hängde på och åkte med dom och vi hitta as roliga skogsbackar! de är mycket roligare att åka järvsö än vemdalen nästan för i vemdalen hittar man inga skogsvägar ju :( men jag längtar tills hmm fan! kom på att jag inte kommmer vara i färila på typ 3 veckor nu :´( i helgen har jag konfa på söndag de betyder att jag är hemma sen nästa helg 1 års dag, sen helgen efter de kommer jag till fäla men kommer inte åka slalom på 3 veckor nu vart jag sur! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0