dfhrj

Skolan idag va rätt nice gjorde slut på det blåa garnet till min mössa så nu måste jag byta färg och gissa om de kommer bli fult -.- visst den skulle ju bli ful med bara en blåfärg också men nu blir den ju ännu fulare :( ni får se sen hur den blir. Sen satt jag med datan på eat och skrev ut eng-läxan och gjorde en önskelista tills jag fyller år och skrev ner lite dikter som jag nu har skrivit ner på ett papper, vart jätte nöjd Daniel ska få de :h

sen hade vi So och nu har vi fått läxa att göra klart några uppgifter till tisdag, åhh hatar att ha läxor över helgen! har ändå inget för mig på vecko dagarna mer än att titta på vänner och gå på spinning men men Danne får köra lite skoter medans jag leker skolnörd! :P

sen sluta jag en timme tidigare för jag följde mamma till sveg :) vart en sak till danne på alla hjärtans dag, 2 örhängen till mig och ett armband, 2 nya smaker av powerking har drukigt den ena och den va inte alls go :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0