ddsa

Idag fick jag reda på att jag fick VG på min jordenrunt resa, de vart jag nöjd med :) sen hade vi general repidition för klassen på våran pjäs och de gick väll bra bara att man kom av sig lite :P

När jag kom hem kollade jag på vänner tills jag stack på spinningen, nu ska de snart startas en ungdomsgrupp där vi får bestämma låtar :)

men nu ska jag fixa lite med eng-läxan och sen titta på vänner och äta mina 5 godisar som jag har kvar :h


Tänker på dej gumman! massa kramar till dej, skulle bara vilja vara hos dej nu och krama om dig<33 älskar dej bästa vän<3


Kommentarer
Emelie-Pricken

Grattis till VG:t !! :D

2011-02-20 @ 22:18:19
URL: http://pyretopricken.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0