lucia,uppesittarkväll,julafton,besök hos syrran

Nu va de ett tag sen jag skrev, så slänger väll in ett inlägg då ;) blir bland annat mycke bilder! :Omin julavslutning va bäst! malin gjorde mig till gaga och jag vart drottning för bästa utklädd, sen hälsa jag på gamla skolan gud va jag saknat alla! till och med de drygaste så kul att komma tillbaka, men vill inte börja där igen, sköänt och hälsa på ibland också :)
Sen har lovet spenderas mycke med syskon och pojkvän, alla syskon var hemma och firade jul de va ett tag sen alla va hemma, sex år sen sist firade alla jul tsm.På onsdagen åkte vi till Marianne och hälsade på, va så länge sen man träffade Leo ju. På uppesittar kvällen vart de spel kväll och ut i skogen och träffa tomten och åkte slalom i jarse, mysigt värre!! julafton va mysig den åhh :´)
I söndags kom Kimmen hem från fjöllträsk också, så har spenderat hela lovet hemma hos han. Så har inte gjort så mycket i veckan bara slappat och samlat ihop krafter.
Men nästa vecka hoppas jag på mer acton! man blir så rastlös av att inte gö nånting ju xD men nästa vecka blir de ju tjejkväll på kåken, sen kommer marika hem på tisdag, och sofie kommer också hem :´) så kanske händer lite mer då :)
Hatar veckan före mensen! humör svängningar så jag vet inte vad! idag har de varit fruktansvärt, grinat vart glag grinat vart glad, as jobbigt. Sen är de också för att nyår suger! fattar inte varför de finns, varenda jäkla år är de samma sak, de blir jämt att man sitter och är deppig och bara mår dåligt. Aldrig haft ett bra nyår va jag kan minnas. BAJS
känner efter sparkar:´)
i april får jag syta 2 beeebbbissar :´)
Nu får ni vara nöjda ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0