luciakröning

Äntligen kan man pusta ut! inte alls haft tid med bloggen nu, haft de fullt upp i skolan haft så sjukt mkt prov och sånt som ska vara klart. Men nu på måndag sätts betygen, men har chans att höja sig tills på torsdag men jag har ingen lust alls till att höja mig i so, bläää så jäkla skönt att de är över nu.
Igår va jag hos kim, hans pappa bjöd oss på mat och vi titta på idolfinalen, Amanda vann!! :D sen tolka jag med snowracer efter skotern, sen vart de snöbollskrig och den jäveln kasta en snöboll rakt i fejjan när man gapa och hade ögonen öppna, inte skönt!!
Ikväll är de lucia kröning, så om cirka en timme ska vi ut på lucia marknaden och sjunga sen klockan sen ska vi till kyrkan, jag börjar bli lite nervös för jag ska sjunga en vers själv. Men de kommer nog gå bra :) sen följer jag kim hem och då ska vi se bästa filmen ever! pretty woman! :D + att vi ska ha snöbollskrig så jag kan ge igen på kim! :D
ha en trevlig kväll! :)
så här ser jag ut ikväll puss ocvh hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0