Lucia

Guuud vad jobbigt de va att vara med i lucia då! :O i lördags va de kröning, igår grötlunch som vi sjöng på. Och i morse gick man upp halv fem för att vi skulle mötas kvart över fem och åka på exte och sjunga, sen sjöng vi för skolan, sen solgården och sist mångs-pers. Jag är så sjukt trött! och klockaa halv sex ska vi tåga in på sanna nilsens julkonsert, vill egentligen inte hon är inge bra tkr jag! så nu ska jag göra klart näringslära sen kmr kim hit och ska massera mig, villken snäll kille jag har :)
I hogdal ska jag till min efterlängtade lilla murp! Amanda! miss you<333 och på torsdag fotbollstunering, fredag vollybolltunering de är välldigt mycke att komma ihåg nu xd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0