ny skola

Nu är ju sommaren över så kan inte skylla ifrån mig att det är sommarlov längre ;) men nu kan jag skylla på att det är mkt i skolan :P

Hihi nä då ska försöka börja blogga ett inlägg per dag igen, men som ni kanske inte vet så har jag flyttat till min plast pappa och går nu på skola i Färila :) var på kanot läger förra veckan och det ägde!! ramla inte i vattnet men var askul när 2 andra föll i :h sen munken gjorde ju helt klart lägret! stackars docka, sen Gnu och hans berättelser BÄÄÄÄSSST!

Men har iaf börjat lära mig alla namn och vart alla klassrum är, mycke mer komplecerat här vettni ;) Börjar gruva mig inför gymnasievalet nu, fatta det är bara 4 jävla månader tills vi ska ha bestämt oss! :O och har no idea! :´( ångest!

Nu ska jag göra matte, typ 30 uppgifter, 40 per vecka, preess! xD sen duscha för nu är jag korthårig igen :´( fan vad naket det känns tog ut löshåret nyss, och ska knäppa kort nästa vecka så malin får sätta i det igen, men jäklar vad de sliter på håret, har fan inge kvar nästan xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0