Syskon är det bästa som finns + syskon barn :)

Kände för att skriva om mina syskon för jag saknar dom så otroligt mycket!

Jag saknar er så enormt mycket här hemma! det är så tyst, tråkigt. Jag saknar att det jämt springer upp och ner för trappan. Ljudet av duschen hela tiden, man känner sig så trygg att ha så många. Jag skulle aldrig vilja byta ut mina syskon mot nånting i hela världen! ni är det bästa jag fått, och tycker synd om de som inte har nå syskon alls det är det bästa som finns. Och jag skulle aldrig i livet vilja ha ett syskon bara. Jag är så himla glad att jag fick 6 syskon, 6 syskon som har världens bästa humor! jag har en sån otrolig längtan till er alla! Malin och Theo som är i falkenberg, michael och jenny som är i boxholm, marianne och leo som bor i härdal som man aldrig tar sej till :( längtan till studenten är stor! då samlas hela knäppa familjen Marianne, Jenny, Michael, Malin, Angelica, Marcus, Leo och Theo. Är 2 månader dit :(

Ni är det bästa jag har <3





skulle lagt in mer bilder om jag hunnit men nu ska jag på gymmet :)


Älskar er<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0