Tränings freak

Nu är jag hemma från gymmet :) gick dit fem men cykeln va upptagen och jag börjar jämt med den, sen skulle Victor köra en mil så fick vänta på han men han cykla på 14 min så de gick ganska snabbt men halv sex kom jag igång gick hem 7, fan va trött jag är nu!

ska köra i morgon igen, sen på onsdag ska jag jobba på bio så då blir det en promenad istället, och på torsdag va mamma så snäll att dom skulle vänta på mig så jag fick gå på gymmet :) vi ska ju åka till Tåssåsen på torsdag kväll och kommer hem på söndag, så jag ska tvinga på mig längdskidorna och åka 1 mil med lars och det är bara för träningens skull! usch hatar skidor!

så blir de väll nån spring tur, sen ska jag åka en massa skoter på bergen och fiska, åhh va d mysigt! :D





så fint! :)<3 synd bara att hundarna inte skulle vara där i år :( kommer nog bli tråkigare utan dom :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0