träning

Oj vart ganska länge på gymmet idag :O cyklade 1 mil, sen körde jag ganska mycke ben och marcus gedde några tips på hur man skulle göra för att det ska ta mer och de gick bra! :D sen 20 min på cross trainern i full fart, gå/springa 20 minuter upp och ner och gissa om de va jobbigt? men med bra musik funkar de. Körde mage ganska mycke också och åhh när man håller kvar och ska ner sen fan känns som man ska dö för amn tappar andan XD


haha skriver ganska mycket  om träning, men ska skriva in i träningsdag boken den dagen jag orkar XD men nu ska jag ha 2 vilo dagar, för på torsdag är de ju utvecklingssamtal, men går en  lång promenad istället. Sen på frddag är jag ju i färila men Lars har en cross trainer så då kan man träna hela helgen! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0