skit dag.

Usch går inge bra alls nu! påsksmällens om är på torsdag kommer blir skit! och de kanske är en småsak men bara för att de är ny rektor/lärare så ska alla traditioner brytas, vafan ingen påsksmäll utan en smäll,äggkastning och gå ut på byn och leta saker, sämst kommer de bli iaf.

Sen känner jag en jäkla stor press i so:n fick ett tjockt häfte om judendomen idag och vi ska a prov vecka 18! :O sen ska vi skriva nån jäkla uppsats om religoner och skriva om islam och aaahgahag vettefan allt mkt på kort tid :(

sen va man glad idag för fick reda på vilken dag grand prix är och sånt så vi skulle träna idag och vi va peppade sen när albin fick veta datum har han intagnings prov då -.- så måste fixa ny gitarist och vi har bara 2 träningar kvar typ så lite stress!

ända braa idag är nog att jag fick 16 p på matte provet 1 från G så då vart man glad iaf.

och har as mkt på engelska tills i morn, ska skriva om hogdal, lämna in en läs logg som jag måste skriva mer på, träna glosor :( usch hatar engelska! sen ska jag träna och jag måste äta och ut med hunden, vill ha lov nu, fixade så vi börja 11 dan efter valborg så de va ju bra slipper åka hem på kvällen, ska fixa sovplats hos morbro :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0