lov snart<3

Joel är bäst! han ska försöka lära sig låten så vi kan va med i grand prix! :D hihi skönt!

i morgon får vi lov! :D fast kommer intte va nån påsk utan den vanliga pårksmällen! de är de ända roliga jag brukat göra på påsken och nu tar dom bort allt de roliga vi brukar göra :( men men god mat och bra grupp har man iaf i morgon :) sen drar jag till fäla, tar nog med mig rullskriskorna, sen ska jag packa ved. Åker hem på söndag och då tro jag jag och Amanda ska börja kratta löv. Sen måste jag till fäla igen på tisdag -.- vill inte. Sen vill jag till sveg på torsdag eller fredag men kmr inte få, men på valborg blir de iaf att åka dit och träffa massa goa pepole! :D

nu ska jag smälta min pan pizza medans jag tittar på bb, sen blire träning med panda<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0