jag hade ett välldigt kreativt får en gång

Länge sen man skrev nu :/ men haft fullt upp! i söndags kom jag hem och då titta jag,amanda och annie på case 39 igen :) hihi , sen kolla man på fotboll hela måndag plus att jag åkte rullskridskor :) sen tog jag och amanda upp löv högar, sen sov jag ho amanda och jag hade druckit mkt energie dryck och cola så amanda tyckte jag va dryg :(

sen kratta vi jons gård igår, sen kratta jag våran, sen drog vi te fala, åkte rullskridskior, idag har jag packat 80 säckar  ved = mycket pengar!!! :D rik nu ja, och ännu mer rikare om jag inte kmr in på bugglägret villket jag hoppas jag kommer in på.

Sen drog jag till kåken, och tur att jag va där så tidigt för jag fick följa Maria till ljusdal och titta på team anderas och fan va snygg han är!!! och bra va dom :D


i mrogon blir de träna!! på frdag packa 80 säckar ved igen, sen åka hem packa ur sen packa till sveg sen beger jag mig te sveg :D


fan på en vecka har jag tjänat 1000 spänn!! överlycklig :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0