hjihai

Haft på min steg mätare idag för skojs skull, gick ju till träde med mamma när hon hade rast, så det avrt några steg just nu är jag på 11093 steg :D

sen va jag på gymmet, hade min nya skiva åhh jag ville bara dansa hela tin! kan det inte bli sommar och en massa discon snart!? men va på crosstrainern i 20 min och körde jätte fort så svetten bara rann ner, och linnet vart blött, de är jag stolt över ;) får aldrig kläderna blöt när jag svettas haha fast inget man ska va stolt över då :P sen gick jag i rask jävla takt upp och ner och gjorde saker med armarna i 20 min fy fan,jobbigt, cykla 10 min + lite saker med armarna, sen träna jag ben coh mage men de förjävliga är att jag glömt stretcha så får se om man kommer upp från sängen i morn :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0