fjällen

Gaahh skönt i mrogon är man ledig! :D skolan idag va fett nice förutom no och so hatar dom -.- men resten av rasterna har vi solat spelat fotboll åhh vad skönt sommar känslor!<3

gick på gymmet direkt efter skolan villket inte va så smart idé alls av mig, hade inte ätit på 4 timmar och åt bara mackor, så jag orkade ingenting nästan! 5 km på cykel, vanligt som jag gör på ben, lite halv dant på mage sen palla jag inte cross trainern för jag va helt slut och kroppen sa bara nej.

men ska faktiskt tvinga mig själv till att åka 1 mil LÄNGD skidor med Lars, och jag hatar längd usch!

men om ca 2 timmar drar jag till fjällen, hoppas på fint väder så man blir brun! :)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0