bla

Skoldagen har vart riktigt bra! :D på gympan hade vi vollyboll och de va as kul! haha The the gjorde nog den fulaste surfen haha Xd

sen hade Åsa köpt tuggumi paket hubba bubba som alla tog en tatuering ur, jag hade nog 5 tuggumin i mun som läraren sa åt mig att spotta ut när vi började :( villket slöseri!

ska iaf på gymmet runt fem med Amanda,Felicia och kanske Emilia :) har längtat har vart i färila i helgen ochinte kunnat träna nå mkt :( och börjar känna resultat! byxor börjar bli för stor och ett par som jag har på mig nu, dom låssna knappen på förut för att jag va så stor runt midjan men nu är dom närstan för små XD får använda säkerhets nål så länge ska sy dit en knapp, för jag tkr dom sitter as bra nu, och dom är RÖÖÖD!! :D

Så nu ska jag fixa nått att äta så man kan gå sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0